Wednesday, August 11, 2010

Diary Ramadhan Ayu Katerina

3.13 am... suami saya kejutkan huhu liat betul rasa... semangat mesti ada.. just minum satu botol air suam bersama vitamin C... semalam waktu siang saya dah makan banyak sgt nasi.. lunch dengan kawan2 office.. bos belanja.. pastu malam makan nasi lagi.. so sahurnye saya tk lapar langsung.. just minum air dan supplement agar badan tk kering sgt... btw cuaca di Taiwan setiap hari skrg ni selalu mencecah 38c... cabaran juga ni...

harini masuk office awal.. balik pun awal sikitlah... berbukanya jam 6.39pm utk hari ini... time akan berubah dari sehari ke sehari.. citer pasal persediaan utk berbuka.. biasalah dok sorang sekejap ni simple aje... dh beli brg2 basah sikit.. sayur2 sikit... cili boh pun dah blend siap... balik tumis saje..

Untuk harini saya plan nk buat masak lemak ikan... cicah sambal cili kicap... and ayam goreng black pepper... bersama minuman wajib teh o nipis suam.. huhu awalnye citer menu.. saja kasi semangat... ok thats all... kalau rajin update.. kalau tak esok pule hihihhi

Selamat pada semuanya ya :)

4 comments:

Anonymous said...

puan kate,

saya musykil sikit
apa maksudnya teh o nipis? nipis lagu mana plak ni?

adrina

Ayu Katerina said...

teh o nipis tu teh dia tk telalu pekat la.. kalau pekat kan kelat.. so celop2 kejap je hihihihi

Anonymous said...

tu kan favourite suami u hehehe...

-RR-

Ayu Katerina said...

hehe fev bersama.. bulan2 puasa minum kelat2 mmg tk masuk dek tekak..