Thursday, July 29, 2010

sambal telur pun sedap

semalam saya kelaparan yg amat.. so ptgnya saya masak sambal tumis telur rebus.. phewwww mau puji diri sendiri perasan mmg sedap.. ke sbb lapar kan.. ahh janji yg ku masak mmg sedap hhehehee.. siap goreng ayam kunyit .. 2 kali tambah.. sapa kenal saya ni mmg dh biasa la tgk .. kalau tk tambah tu bukan ayu katanya..

gara2 sambal telur ramai juga kawan-kawan yg terliur.. masing2 siap buat report lagi kesah masak sambal telur smlm... harini pun saya masih terliur dgn sambal telur tu.. dan malam ni harus ku habiskanlah... menu satu lagi ermm rasa nk goreng bendi la pulak.. mam sayur sama ye..

oh ya tadi my fren msg bgtau dia dpt budapest hihihihi dah beria la ajak p hanimoon kt sana pulak... nk ajak shooting katanya... wowww tawaran hebatkan... InsyaAllah ada rezeki... byk pula ajakan berjln2 hujung tahun ni.. phewww bila pula aku nk bercuti kt msia ni? haiyaaaa dilema betul.. ;)

2 comments:

Adrina Adi said...

apsal la aku nak kerja kat wisma putra. kan dah menyesal.

hehehe... (harus aku request dok UK semedang... )

Ayu Katerina said...

hahhahaha tulahhh kalau tak ramai koleksi kawan2ku diserata donia!!