Monday, June 14, 2010

kisah 2 hari lepas

Sabtu.. thari sampai petang lepak rumah faten.. ya rutin warga 'bujang' katakan.. lepak la di rumah warga2 bujang juga sementara nk ngabehkan hari2 sebagai perantau.. heehehee.. faten prepare nasi tomato so n so.. pheww best gile makan2... kul 630 ptg gerak ke epot jemput suami saya yg bakalan bercuti selama sebulan di Taipei.. Alhamdulillah dia selamat tiba jam 7.45pm dgn tiket dan passport rasmi mengikut isteri berkhidmat di luar negara dgn business class gitu ;) depan pintu kapal saya nantikan kemunculannya setelah hampir 2 minggu berpisah kejap.. lebar senyum :D

Ok Ahad maka bermulalah kembali rutin saya sebagai isteri dan juga suri rumahtangga sepenuhnya... dengan acara sarapan pagi... nonton tv... shopping barang dapur.. masak lunch.. well biasa la kan.. sama je dgn org lain yg ada keluarga... so sama lah rutin saya skrg... gembira la sgt2.... sbb tadela sunyi lagi dah... penuh je masa.. sesekalilah tgk2 tenet kejap.. :)

Smlm bawa encik husband ke badminton court.. kenalkan kt kawan2.. bagi dia bersukan dgn gembiranya.. pheww mak aiii merah2 muka masing2 layan bersokan .. while me menjadi baby sitter kepada Amad dan Lala.. so funnnnn juga hehehehehe

Ok itu aje kisahnya... saya tidak kesunyian lagi..

No comments: