Monday, June 7, 2010

29 mei di Raub Pahang

Seminggu lepas bersanding di Puchong, kenduri diteruskan pula di Raub Pahang.. sebelah suami saya.. 1st time ke Raub.. 1st time ke rumah mertua.. heee teruja ok.. siap merajuk2 cewahh sbb lambat sampai.. punya tk sabar nk rasa suasana kampung.. and yes!! mmg sgt best... specially dpt mertua yg kejenya nk bulatkan menantu hahahahaha omak raub mmg best!!

1st day kami ronda2 sekitar kampung.. pusing2 town yg mcm pekan koboi.. lama la tk singgah pekan2 mcmtu.. yg kelakarnya bila kami keluar memasing on BB sbb tk sabar nk tgk fb dan lain2.. pasal kt rumah tadek line hahahaha see sungguh berkualiti masa kami di raub.. tk berdunia kejap.. hanya dgn saudara mara yg super duper fun dan cinta hati...

Sampailah hari nak balik.. sedih je rasa.. lama tak nanges.. even masa hari nikah yg pakat menangis beramai2.. aku tetap relaks.. hihihi tapi balik dari raub aku boleh pula menangis huhuhu how i love my new family and him.. dunia baru yg saya cipta skrg.. adalah dunia saya bersamanya..

Biar kalini ke hujung nyawa... InsyaAllah...

No comments: