Thursday, May 13, 2010

Packing & Throwing?

Mood mengemas baju untuk pulang datang.. 1st kemas all brg2 yg ai shop for my family kt Malaysia..penuh satu bag! then start dengan brg2 make up.. body so n so.. baju suar semua last la.. sbb malas nk angkat bag besar tu masuk bilik.. semak kepala rasa.. before balik laptop comel ini harus kupulangkan pada sahabatku Cah.. huuu sungguh berbakti laptop ini..

Sedang rajin2 tu.. i kemas few lemari khas untuk bakal suamiku nanti.. and tk tahu apa nk ku buat dgn kenangan2 lama yg ada.. nk ku buang terasa sayatnya hati..nk ku simpan mmg tiada gunanya lagi.. sungguh aku tidak mahu lagi bersedih.. tapi ya aku ada hati yg masih berfungsikan.. sedangkan menghadap 12 mei yg melukakan itu aku boleh.. tapi membuang brg2nya... alahaii kejam sungguh aku rasa...

Or mungkin aku harus biarkan dia yg melakukannya? aku tidak sampai hati untuk membuang walau stokin buruk yang sudah kembang...

I need ur advise sayang... :(

3 comments:

Adrina Adi said...

emm.. aku pun sedih.. :(

june said...

dear... sedih memang sedih.. but life must go on... apa kata ayu pack dan put all the things di dalam kotak.. pastu nanti tanyalah pendapat your new hubby mengenainya.. it's my oppinion... hehehe anyway i'm happy for you..

Ayu Katerina said...

nak alihkan tu tk sampai hati.. takpe nnt biar dia buatkan.. thanks kawan2...