Thursday, May 13, 2010

latest me





Oh ya secara rasminya harini adalah hari terakhir saya bertugas sebagai Pembantu Khas kepada President Malaysia di Taiwan, Dato' Abdullah... Dia akan berangkat pulang ke Malaysia pada June nanti but esok dia bercuti di Malaysia sehingga hari kenduri kawin saya... :)but since saya bercuti hingga akhir Mei.. maka nya tugas saya kepada beliau di Taipei tamatlah sudah... bos baru? hehehe tk tahu la siapa.. tunggu saja ;)

*Dato n Datin hadiahkan tiket dan hotel for hanimoon.. thank u hehehe

5 comments:

Zara said...

wau..hanimon mano? hehehehe

Zara said...

lupa plak, seri pengantin kamu sudah nampak! saya menjelos sama kamu...bila turn saya ni? ahakkksss

Ayu Katerina said...

ngeh ngeh ngeh mcm tk lama jek kamu tu kannn :P

datin bagi tiket p manila.. skrg tgh usha pulau apo tah kt situ lupe le plak hihihihi

Zara said...

AMIN...moga masin mulut ko..hehehe
syok tu..poie pulau..private island arr beb..pe lagi? kekeke

Ayu Katerina said...

muehehehhehe member pilipino aku arrangekan nanti.. JOM???