Tuesday, May 25, 2010

at Pullman

bodo punya hotel.. bagi free internet access tapi tk boleh buka faceboook.. bongok kan? heheheh tapi jap je ni.. transfer my money to my husband account.. pasai pa.. pasai p tekan duit 2 kali kt atm tapi password salah.. adoiiii gilas!! seb baik tk telan card aku.. kalu tak mano den nk cekau duit hehehehehe.. anyway kengkawan ku.. saya dh selamat bernikah.. berkenduri dan bersegala... tgh hanimoon at pullman putrajaya sejak hari kenduri.. ;) very the cantek ini hotel huhuhu.. tk sabar nk tgk koleksi gambo kawin yg ada dekat photographer saya wufi.. yehaaaa satu hari satu mlm ok photoshoot sampai kejung2 pp ... yg penting puas hati.. segalanya lancar... :)

destinasi lepas ni.. nk ke wisma submit borang2 nk bawa my hubby to taiwan... hantar baju2 kawin dekat kedai yg sgt puas hati bagi saya iaitu ALOHA BRIDAL at Nilai 1.. then move to my sister house to collect my document again... then malam ni bertandang ke rumah macik saya di shah alam.. woh petang ni appointment with our consultant pasal nk renovate my kondo.. phewwww cuti hanimoon yg sangat padat!!

ok takat ni dulu.. nk gerak dah.. to kawan2 yg menghadiri majlis.. sms.. call .. saya ucapkan ribuan terima kasih.. panjang umur.. kita bertemu lagi.. ;)

4 comments:

Zara said...

bila nak kaco korang hanimon kat Pullman ni :P

+ INA + said...

finally selamat sumernya
ako gembira tingok ko dh bahagia
skang & selamanya ..

p/s: datin dtg tak?

june said...

Congrates dear..

cekden said...

congratulates wak..apesal la tak jemput gua...