Tuesday, April 27, 2010

posto! posto!

aha... kad jemputan kami dh siap.. heee skrg laling saya sebok la ke sana ke sini menghantar mengepos menggitu menggini.. sian dia sensorang... i wish i can help u dear... thanks a lot ya.. saya aje belom tgk camne rupa kad kawin saya ni.. :) cepat le online huhuhu (sambil menunggu ni)

anyway... saya mendapat kabar saya punya ramai silent reader... thanks la sebab sudi amik berat bertanyakan kabar saya... di sini dgn rendah hati.. saya jemput kalian semua ke kenduri saya di pucong atau di pahang.. mana2 pun boleh... tp dtg jgn la silent juga... kenal2kan diri ya.. salam persahabatan saya hulurkan.. :)

14 comments:

ExtraTerrestrial said...

saye nak kenalkan diri neh. ehem2. jarang buat kerja camni. suke silent2 je read blog org tp nak harap encik RR akak tu, zaman bile jumpe tak tahu le.

kita jumpa masa makan nasi briani kat dgn uniten tu. saye dtg dgn meo. incase igt la, nick saye kopi54. tee heeee....gile mencapub ni *maluuuu*.

harap semua berjalan dgn lancarr...suke tgk gambo2 akak.chumel aaa..aa...aaaa *jeles juge...sebab jalan2 tmpt cantik*

byeeee...

Ayu Katerina said...

uihhhhhh jemput jemput... kenal la.. apa lak tk kenal.. err kenal2 lupe gamaknya ni.. haih dh tuo dh den hihihihi

ok since dh sudi kenalkan diri terasa sgt best ni.. nnt jemput dtg kenduri ya!! nnt ai bg add..

RR pun kenal ke?

ExtraTerrestrial said...

kenal. kenal masa men bowling dedulu before smbg belajar rajin join.

masa lps balik aritu bulan pose ada jumpa berbuka dgn asrol, jaabil, emy and etc. tuh la last jumpa.

mmg teringin gak nak pegi sebab kalau tak camni, mesti susah nak jumpe dorg2 yg lelain.mesti dorg dtg kan ajaq and kak kate kawen. huhu.

Ayu Katerina said...

ha ah... ok cik fatin spesel la ye... jemputan khas dari blog.. wooo ramai gak kawan2 blog yg tk dpt card pasal card tempah sikit.. takpe eh darling... dtg tau!!!

nnt kita amik gambo cecantik kita masuk blog heeeeee eh happy lak rasa... hihihi

ExtraTerrestrial said...

takpe kak. tak kisah pasal kad. hehe. dapat datang dah terbaik dahhhh...skrg kita pakai internet jeeeerrrr...

ish.excited jugeeee niii...aaaaa...aaa..sukenyeeee....wawa...tapi kak, bulan bape? nnt tgk2 saye dah tade di tanah melayu...wawawawa..

Ayu Katerina said...

lo dahtu di tanah mana skrg? hehhee 22 hari dr skrg... 23 mei di errr sayang acu tulis alamat ai lope lee. huhuhuhu

Anonymous said...

No.19, Jln BP 3/7, Bandar Puchong
Puchong Selangor

-RR-

ExtraTerrestrial said...

woooo.igtkan lagi beberapa bulan ke. skrg di tanah melayu lagi. eyyyyeyeyeyeye...23 mei boleh boleh,minggu ni perak. minggu depan kl, minggu lagi satu perak lagi...then wedding akak.wah.dah block siap2 every weekend ni.

23 mei di puchong or pahang? nnt saye add fb buyeh?

Ayu Katerina said...

lee ada fb ke.. naper tk penah add.. hihhih ok ok cepat... ai nk deting lak ni haahahhaa

ExtraTerrestrial said...

1. address - got it!
2. date - marked!
3. fb - added.

ok tenkiu.

selamat deting!!

ps: hi ajaq.haha.

Sella Shahbudin said...

saya na kenalkan diri gak... nama saya siti... saya slalu baca blog akak diam2.. ekekeke......

(maapkan la ai..tgh stress ni.. heheheeh)

Ayu Katerina said...

nasib baik ngaku stress.. kalu tak aku gugurkan ko hahahahaha

Anonymous said...

katerina yg disayangi ,

selamat pengantin baru na ucapkan dgn mr. RR...

kami ni pon silent reader gak...tumpang happy dgn crita kawan-kawan...lepas ni tunggu crita maternity plak....

yg jauh di mata yg dekat dihati...
- the_na-

Ayu Katerina said...

:) the na.. ada kelapangan jemputla dtg. lama tk jumpa.. berapa org anak dh skrg? bila lagi kita nk jumpa ni.. kalau sudi jemput dtg kenduri di Puchong ya.