Friday, April 2, 2010

comot



heee rindu plak tgk gambar comot kami sehari sblum bertonang.. lepak di mekdi area rumah kami berdua nanti bersama sahabat dangdut ence tonang (ha jgn coba2 ya wufiii) main kamera sehingga jam 2 pagi.. heee seb baik approve dgn mommy ai.. kalu tak harus kene marah lepak sehingga pagi buta hehehe... ai miss u dear ;)



dan ini gambar comei kami ketika di awal2 mengalami sakit jiwa atau lebih tepat lagi angau tahap gaban... juga dipotretkan di restoren berhampiran rumah kami nanti oleh sahabat ronggeng en tonang, wufi the soldier... sah mlm ni saya jiwa2 wpun dia di depan mata huhhuhuuh

13 comments:

Zara said...

mesti t-shirt tu kak ko punya kan?kekkeke

Ayu Katerina said...

hahaahaha kan aku dok umah akak aku masa tu.. dahtu tshirt satu hapah pun tade... nk pakai tshirt kikilala bazli aku takut laling aku tamoh bawa p mekdi.. so aku hentam tshit akak aku hahahahhahaa

Anonymous said...

miss u too...

#apesal muka i mcm tu... hehe

-RR-

Ayu Katerina said...

muka eksited makan beger or tepaksa senyum sbb ai makan beger tk benti2? hihihihihi

Zara said...

wakakakka..t shirt kikilala bazli?adui, x bley bla...hhehehehhe

Ayu Katerina said...

sbb masa tu aku soh dia p amik apa2 tshirt yg padan... dia bgnye kikilala dia... adoii kedu ai nk pakai.. seb baik dia tk kecik ati.. sbb aku dh rasuah beger 2 biji hihihihi

Zara said...

ko pun, rasuah burger dua! kkekkekee
mujur hersey's ko dia x abiskan..

Ayu Katerina said...

merata sorok tu...tgk badan pun ko tau kan.. tk pernah kenyang pewotnye hihihi

Zara said...

wakakkaka..xpe, nnt besar kuruih!

Adrina Adi said...

sweetnya korang....

Ayu Katerina said...

suweet la sgtt..comot pun kami detin hihihhihi

Adrina Adi said...

itu tandanya dia terima kita seadanya. comot ke, selekeh ke, sememeh ke, yg penting adalah HATI.

Ayu Katerina said...

aaa dgr tu laling... wpun u bam bam i tetap laf u... :D