Friday, February 26, 2010

nice ha...





8 comments:

Adrina Adi said...

i love the first photo..

so damn romantic... :)

Melea said...

kate,

tamau cite kerr mana ko kenal RR nie?? yelah ko kan kat taiwan, dia kat mesia....camner cinta bley berputik ek??

Aku ingat ko dah rembat mamat taiwan, skalik malaysia jugakss rupanya....

siapa bilang jejaka melayu tak menawan, tak menarik hati...tiada terpikat....eheheheheheh

Adrina Adi said...

eucy,
betul jgk kan.

aku nak tau mcm mana bila tiba2 terdetik.. he's the one. oh, mesti romantika di tampoi ni..

hehe

Ayu Katerina said...

adrina the mommy: thanks to wufi sbb dia la OP photographer saya that time and also during my big day later... sapa nk tempah leh msg me haha sempat:P

zahra: ko tk kenal eh RR? hahahaha one of 'our' fren la.. geng2 boling/bola/makan2 bdn..

permulaanya mmg tk pasti bila... tapi di bulan syawal tahun lepas.. kerana kisah kamera.. haha wonderful moment bila almost tiap2 hari citer hal kamera .. pehtu jatuh kedebukk oohh i lap u. like that maaa hahahahahhaaa

:D:D:D:D

Melea said...

kate- lah yea ker budak bdn. Dah lama kenal sebagai kawan lah, then baru kapel ek... aku x prasan plkss R R nie...

alhamdulillah, korang dah kenal lama...!!

mati idup aku ingat kau dapat mamat taiwan gagagagagaagag

Ayu Katerina said...

antara sahabat yg tahu bagaimana aku terluka dulu... antara sahabat yg hadir membantu sewaktu kejadian dan aku masih di taiwan.. antara sahabat yg mendoakan semoga aku gembira kembali.. dan sekarang.. dia adalah sahabat dan akan berkongsi semuanya dgn aku.. :) doakan kami ya...

Melea said...

Amin...amin....!! Mudah mudahan berkekalan.

Y@ZeD@ said...

AMINNN....

nice pics.. :)