Wednesday, February 10, 2010

beri ruang kepada saya untuk lepaskan..

1. dh cuba call 40 kali dah kot.. tp ko kalau bukan ARTIS.. anak DATO ke...jalan tk bawa LV ke.. jangan harap org nak layan.. yelah tade duit gamaknya kita kan.. TAPI call dari OVERSEAS meraban2 oih org melayan!!! i will teach them how to respect people.. hanya yg IKHLAS akan dapat rezeki dari aku.. sekian terima kasih. (mesej kepada semua mak handam pak handam tukang pelamin dan sewaktu dengannya). -FB

2. kata tadek pc bila balik msia.. tp yg dok add ramai org dkt FB tu pakai typewritekah?? siap le - YM

3. terima kasih abang kandung yg tidak sudi pulang demi masa depan dan kebahagiaan adik sendiri.. TERIMA KASIH.. tuhan saja yg mampu membalasnya.. InsyaAllah.. tiada dendam di hati ini walaupun aku akan turun naik pejabat agama 40 kali jugekkkk.. - HATI AKU

7 comments:

Zara said...

lepaskan..lepaskan..lepaskan segalanya..
uikk..tetiba jek aku ni

Ayu Katerina said...

hehehe ko ni mcm kene ikat plak tulunngg tulungg gitu hehehhe

Anonymous said...

1. sabo jer la... x dek rezeki kita nk guna khidmat depe...

2. dia update FB dia pakai hp black berry hat percuma dari pakej celcom tu gamaknyer... hehe

3. kita kena sentiasa berdoa supaya terbuka pintu hati dia utk blk k... insyaAllah...

-RR-

Ayu Katerina said...

positif. ya ya..

Melea said...

babe,
x silap aku, kalau kawen 2nd time, tak payah ade wali kan???

kazen aku, dah pernah kawen then cerai, apak dan adik bradik dia tak walikan pun...!!

Ayu Katerina said...

udah tanya jais... diorg kata perlu.. kalau ikut sini tk perlu juga... maybe selangor agak ketat sistemnya..

Anonymous said...

nak kena pakai LV baru org nk layan ke..!!!! dan betul tu..kalau tak ikhlas memang tak murah rezeki..sabor je laa...bila dah somong camtu la jadinya