Sunday, February 28, 2010

baby sitter hihihi

today now.. 8pm saya dgn sukahati sdg menjaga lala sebentar... mommynya kawan saya ezan sdg bersukan di court sebelah rumah saya.. dah lama ckp kt dia.. kalu nk bersukan tinggalkan je lala kt ai... ai sudi menjaganya heeee... harini ezan dgn gumbiranya tinggalkan lala..best plak rasa ada baby lam romah.. eceeee

awal2 ezan tinggalkan lala agak cuak ropenye.. cam pelik2 romah sapa ni.. wpun dia dh biasa dgn aku tp still dia rasa sumthing la kot bila mommy dia babai2 dia... keras badan dia peluk gue.. nk letak pun tanak.. heee masok bilik main hai2 dgn laling RR dekat skype lagi la dia pelik kan.. tepuk2 dia jap. looo lelappp hahhahhaha ampeh.. baru nk ajak main udoh tidor... pas lala tido laling plak tido.. laaa komeeeee udohnya aku juga yg bejegil buring sorang diri hihihihi sabo jek lee....

oh ya siang tadi ai kuar gi jenguk lantern festival... panas la harini .. shoot gambo org sesikit..then layan shot model dkt nuyork2.. hehehhee best juga sesekali..

3 comments:

Sella Shahbudin said...

practice makes purrrfectt..... ekekeke

Ayu Katerina said...

pehhhh ai know ai can be a gooood mommy.. hamboiii gituuu hahahaha

Anonymous said...

insyaAllah... hehe

-RR-