Sunday, February 21, 2010

10 days in Kuala Lumpur

summary je la eh..

1. Cuaca super duper HOT!! di Taipei masa balik 12c.. sampai KL 31c... habis tenaga kene serap!

2. 1 day shopping at KLCC with ZARA mmg super gile best!! habis segala butik kami jengah.. cek price.. beli brg.. menum2.. lepak2.. separuh hari tk terasa.. ZARA mmg best gilos and very the good advisor.. pasni sapa nk shopping sila contact dia k.

3. 1 day with RR settlekan hal baju nikah kawin also SUPERB gila best! RR tk byk kerenah.. butik also sgt memuaskan hati.. the price also under budget.. kiranya nanti balik bawa badan saja looo hehehhe

4. Woh!! 10 hari di Malaysia.. saya naik 5kg!! 5kg ok!! hahahah tapi tetap ermm comei je rasa hihihihi tu kata semua lah.. dan saya sgt sukak!!

5. dan.. saya skrang sudah jadi tunang org :)

6 comments:

Anonymous said...

sila amik perhatian kat no 4 tu okey... hehehe...

-RR-

Ayu Katerina said...

amboihhh itu juga dia perasan huhuhuhu

Melea said...

Aku dapat tau blog dah apdet, balik dr ngk MY NAME IS KHAN, aku kelam kabut online...

x sabau betul nak tgk gamba tunang ehehehehe

Cantik baju, cantik cincin...., dan syukur semuanya di permudahkan...alhamdulillah

Ayu Katerina said...

hehe tq tq.. simple saja majlisnya.. big day nnt kalau sempat dtg ek..

Zara said...

nnt aku bagi ko DO k..jgn terkezut with the amount..wkakakakaka
p/s: cincin itu mmg classss nok! i like

Ayu Katerina said...

hua hua hua mati aku ngan zara hahahahahah thanks kawannnnn