Thursday, January 28, 2010

menu hari ni

malam ni saya rasa nk buat ayam masak lemak cili padi (kalau takat beli jco tk best pun laaaa) hua hua hua declare perang dgn sella!!.. balik karang prepare bahan2 ye cik kak hehehee ada sesapa nk join jemputlah..

tadi saya cuma lunch mekdi fish looo.. jln2 cuci mata dlm sunworld.. tk besh wpun sale 50% merata2.. cam tadak mood nk beli baju skrg ni.. huhuhu so not me.. takpa biar tade mood lama2 sket.. idok le nipis duit aku..

cny saya akan berada di malaysia.. cuti2 untuk kuarga pula.. :)

6 comments:

Zara said...

xpe...nnt shopping for me di msia during cny ye...aku bley jadi drebar x bertauliah ko..ahakkksss

Ayu Katerina said...

hamboii offer nampak.. ko koje camne nk bawa i soping?

Zara said...

x apa..aku cuti sama lah...ahakksss

Sella Shahbudin said...

tingat ur aunty shah alam punya masak lemak cili padi daging salai (betoi ka menu ni)....

takpalah... balik kg satgi ai soh moi mum masak sambal tumis udang besor lah.. ekekeke....

Ayu Katerina said...

gila kau!!!!! ok esok ai pun buat sambai tomeh udang lah!! amik gambo ok!!! cehhh (woi makan sepinggan ja ok hhhhahhahah)

zara: rr laling ai ada la.. dia dh offer nk join the shopping moping dgn i.. nk tgk baju dan tema2.. wahhhh nk ikut?

Ayu Katerina said...

sella: the masak lemak cili padi daging salai from negeri mmg tk bley lawan .. 1st class!!