Tuesday, January 26, 2010

ladies association

Separuh hari meeting AGM.. ladies taipei association loo.. habis meeting gi lunch ramai2 ke thai food garden.. siap pakai baju kurung gitu.. sejuk gedi jadinya hehehe.. cumel lak rasa.. lama tk sarung baju kurung gi keje. janggal je masa jln.. udah semua pandang ...glamor rasa.

This year again i pgg jawatan assistant secretary.. ada gak mulut2 nk melantik aku jadi secretary.. jegil mata sekali sapapun tk berani hahahaha jgn le bg aku keje sesuka hati ok.. udah le mcm2 report skrg nk kene hantar hq.. haihlaa.. kojer namapun.. buat jek le.. awal2 aku dh brief new secretary apa keje dia.. tk susah pun.. kalau nk minta bantuan ckp je bebaik.. i dont mind.. awal2 dh nampak dia cuak dgn aku .. adeih la hai.. tkde sebab aku nk marah tk tentu pasal.. kene cara.. kene gaya.. aku ok je.. jgn le nk tunjuk kuasa tk tentu pasal sudaahh.. jgn over itu je.. u respect me.. i respect u more.. lagipun aku masih tahu hormat org tua.. :)

Habis lunch tgk datin dok gelak2 lagi.. slow2 sound.. datin.. dato tk sihat tu.. tanak balik ke.. dia pelik sat.. aih saya tatau pun .. tgk ok ja.. loohhh sblum nk kuar lunch dato kabo kt aku dia nk demam.. . siap argue kt kedai makan kata tadi tgk ok ja hahahahaha.. datin ingat aku wat lawak.. aihla takan nk wat lawak sesuka psl org tk sihat heee.. udah dia susah hati.. huhuhu

Masuk opes yes dato mmg demam.. lim pun demam.. haih semua pakat demam plak ni.. wisau lak aku.. udah aku le jaga opes harini.. sekian.

gambar skema kontrol cun huhu

6 comments:

Sella Shahbudin said...

ececehhh.... sopannn nih... cair bakal mentua tengok...opssss... hehhhee

Ayu Katerina said...

hamboii.. pagi td masa bersiap pun aku ckp sensorng.. mcm nk p romah mertua lak aku comeii haahhahahhha

Zara said...

amboi amboi amboi...hehehehee
bila lagi ni if lagu tu? kekekekek
baju Ezan pun pink lebih kurang..nice..
Wife Mr Lim pun pakai baju kurung..tomeiiii

Ayu Katerina said...

a ah semua tomei smlm.. mcm nk raya kekdahnya... heee pasni aku nk berbaju kurung la sesekali p opes.. cam windu plak nk bekerja kt msia.. wahh gitu...

Sella Shahbudin said...

cintaku teringgal di malaysia..lalalalala......

Ayu Katerina said...

mola dahhhh