Wednesday, January 20, 2010

2010 resolusi?

last year aku ada beberapa resolusi yg berjaya aku laksanakan.. serius aku rasa bangga sgt pada diri sendiri... wpun ada juga turun naik hidup aku pada tahun lepas... at least berjaya juga aku akhiri tahun 2009 dgn penutup tirai yg sangat bermakna.

tahun ini? sampai ke tarikh ini aku belum fikirkan apa2... apa yg boleh aku catatkan di sini.. 2010 mungkinkah menjadi tahun di mana aku kembali hidup dengan tanggungjawab semula? biar masa yg menentukan.. walaupun usaha dan jalan ke arah itu telah aku buka lebar sekarang..

ada juga pertanyaan dari sahabat2.. tahun ni nk jejak ke mana pula? ermm belum terfikir negara mana mahu ku jajah dgn lensa baru ku ini... well tak apalah.. tahun ini mungkin aku berehat saja.. tapi jejak kakiku tidak boleh dirancang.. tiada istilah mustahil dlm hidupku sekarang.. :)

8 comments:

Sella Shahbudin said...

jejak ke mana tu tak penting..yg penting jejak ke arah mana.... apa jua haluan idup loe, gwe tetap dokong loe....

OOOppss....kena angin indon lak ai pagi2 nih.. hehehee

Ayu Katerina said...

hamboiii tetiba loe gwe loe gwe... ada pa pe ke whahahahhaa gila kau! heeee i know u always support me.. thank u my pren.. doakan kita sama2 berjaya hehe

Anonymous said...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn... gwe ngamin kan aja.. hehe

-RR-

Ayu Katerina said...

hehehhee ngamenkan saje pun takpe.. doa tu..:)

Zara said...

im happy if my BFF is happy :D
Aminnnnnnn jugakkkk

Ayu Katerina said...

ishh kengkawan saya semua happy2 ni.. ada apa2 ke? wahhahahhaa

Zara said...

aku kena amik berkat kengkawan..bg cepat ckit...hahahhaha

Ayu Katerina said...

amennn juga utk zara heheee