Thursday, December 3, 2009

sambil menggolong rambut

uih tade kojer mlm ni...

balik dari opes tadi, selepas bersihkan diri rasa segar pula.. udoh kata nk tido tk jadi ermmmm... memandangkan esok ada dinner... lusa ada family day dan tugas saya utk goreng ayam for nasi ayam, maka saya decide utk buat preparation sesiap.. potong bawang utk merinate.. ayam dibersihkan sesiap.. then simpan utk perap... after that saya buat laundry.. haa lega semua keje beres..

layan siri kesukaan saya skrg utk 2 episod jadilah... sambil kunyah maruku dan menum ayo melo... uihh lupe skrg ni sgt sejuk ya ampun... berstokin bagai dan bersweater lengkap utk mlm ni.. mmg tk dapek den nk buke2.. hehehehe sejuk kan main lagi..

udahnya skrg sangap kejap.. huhuhu sambung novel jap la..

**i notice blog saya skrg udoh hit benar dgn warga malaysia.. terima kasih kerana menyinggah heee ... drop la msg sesekali...:)

17 comments:

Sella Shahbudin said...

meh ai drop msg ekk... 'hi, apa kabar? buleh berkenalan??'

hehehehehe

Ernie Zuraida said...

heheheheh .... mule la tuh terasa cam ala2 diva....huhuhuhu

Ayu Katerina said...

hai asl pls hahahahhaa tebiat.. babe mowningggg sila sambung blog ko.. aku baca smlm kan erkkkkk aku takottttt adeiiiiiiiii ngilu plekkk raseee

Ayu Katerina said...

rose biru... ngeh ngeh ngehh sesejak pgg title mess unibess ni kan hahahahah poyo amat!!

+ INA + said...

yuuuu... windu nya kat ko
sorry la lama tk contact
harini baru dpt masuk blog..curi2
kat opes tk leh tenet dh buhsan ar

Ayu Katerina said...

looo ai miss u too cik naaa.. lamanye ko tk jengah aku di sini.. sihat ke? take good care ya..

Zara said...

~ just drop by..and wanna say "Hi"...

Ayu Katerina said...

haiiiiiiiiii

Zara said...

suka! hehehehe

Adrina Adi said...

diva kate :P

ok ler tuh, kot2 ada yg berkenan.. muahhahaha...

Zara said...

dah ada yang berkenan beb!!!
la la la

Sella Shahbudin said...

encik anonymous tak drop line pun arini.....ekekeke...

Anonymous said...

ada...saja mendiamkan diri je..

Zara said...

siapakah si anon itu? ahakkkss

Ayu Katerina said...

uikkk apa kes ramai ptg ni?? hehehee

amick said...

owh sudah banyak hit yer sekarang...hah encik anon spesel pun ado?:p

Ayu Katerina said...

hahhahahhaa alamekkkk ai pun tatau sape la kakakkkk