Sunday, December 13, 2009

pagi semua :>

ye saya dh ok dah... after loonggggg sleep last nite pagini saya segar...

ha ni citer saya gi shopping smlm.. kuar dlm jam 1230 thgr.. amik teksi ke handicraft.. saya shop fridge magnet utk kawan2 yg order...satin scarf utk kawan2 saya di urop.. artificial orchid for me lawa and sweet gile... apple pewter taiwan which is sesuatu yg buatkan saya tersenyum di handicraft smlm..:)

after berlegar2 dlm sejam lebih dan finish dok ngingatkan hadiah utk kawan2, saya pun rasa cukupla.. kuar dari handicraft mcm awal la plak sgt.... so lepak jap kt bawah pokok sambil fikir mana ye nk pergi... ermmmm nk ke 101 dh jemu lak... nk ke zhongxiou pun aisey sure crowded gak... oklaa balik jln kt tun hwa jela... tun hwa is my house area..

jalan2 tepi asiaworld.. ermm terpandang sale le plak.. beli satu suar khakis for me.. uik beli satu dpt satu.. regenya cuma rm100 opss jadi saya amik black satu lagi.. aaaa ada 2 suar baru tuk pakai keje.. dan ermm masa nk bayar terpandang lak satu sweater hensem color black... eceee bolehlah.. hihihihi

balik rumah dlm jam 4.30ptg.. menum milo sambil makan cookies.. tgk tv jap then kepala rasa denyut... after sms2 dgn moi apple saya terus lelap dan bersambung spt kisah di bawah.. ermmmm

anyway after dinasihat supaya tidur awal smlm... ok berjaya la juga .. pagini segar dan tgh fikir menu utk lunch hehe ... apa2 hal jom mandi dulu.. mwahh!

4 comments:

Adrina Adi said...

hehe.. lama tak jalan sorang2 macam ni.

layan kepala dan perasaan sendiri.. best jugak sekali sekala.

Ayu Katerina said...

sesekali buat la dina.. kadang2 kita akan tesenyum sendiri.. tapi kalau selalu pun tk best juga.. kadang kita perlu kwan utk opinion.. dan teman utk ketawa.. :)

Sella Shahbudin said...

sweater hensem? hensem digunakan untuk gender lelaki... apakah???

Ayu Katerina said...

ada ajeeeeeeeeeeeeeeeeeee komen cik kak ni yeee