Friday, December 11, 2009

morning all

Tiba-tiba rasa nk menulis di awal pagi Jumaat ni..:)

Pagini saya bangun dengan liatnyaa heee tah bila tk liatkan... biasala cuaca sejuk2 ni duduk bawah selimut bak kata kak dira adalah paling heaven aaa.. ya ya sangat susah nk tolak itu selimut... pagini tadek yg kejutkan saya sebab jiwa saya tadek haha tu pun nk report... ok after dh bersihkan diri.. siap2 pakai baju keje.. had coffee sambil baca news di internet.. 830am saya gerak .. singgah 7e bayar bil.. oh REMINDER balik singgah COSMED ye kate!! ada brg kene amik...

Tengah fikir weekend ni nk buat apa yer.. ermm mungkin nak keluar cari cenderahati buat teman2 saya di europe... dorang tanak tshirt le plak.. udah haih nk beli apa kt mereke ye... nk sumthing taiwan... ermmmmm apakah?? cek cuaca utk 3 harini insyaAllah matahari naik jadinya tk sejuk sgt... ermm bolehlah esok saya kuar sekejap ke handicraft ke... haih tiba2 tk sabar bila member ckp dia dh tempah COTTAGE di tepi gunung yg dipenuhi salji.. oh adakah itu syurga sekejap? ... haih tk sabar pulak dah.


haa tk plan nk eksesais dgn menatang ni sbb aku tk reti kang tegolek jadi pe pe marah plak jiwa..tapi kami nk p amik gambo kt kawasan ni.. nyaa ni tuan rumahnya nanti hhehehehe PRAGUE HERE I COME!! at least resolusi 2009 aku hampir lengkap.. syukur nikmat rezekimu Tuhan..:)

11 comments:

Sella Shahbudin said...

saya, suami dan anak nak cendera mata dah hati dari taiwan and europe.... hahahaha... tamak...

Ayu Katerina said...

ok... ko dh masuk list cedera poket aku... nanti aku post dari msia ke penang.. eh eh bagi alamat di sini ya!!

utk anak aku tu.. dh fikir dah... 'MY FIRST HARD ROCK TSHIRT" ngeh ngeh ngeh for mommy n dadddy aku beli tshirt rm10 sudaaaaaaa

Sella Shahbudin said...

wakakakaa... ai laikkkkk....

anak ko tu, jgn beli saiz newborn lak.... dia sgt dompot.... ekekekek...

pos ke opis ai dah la.... school of computer sciences, universiti sains malaysia, 11800 usm, penang...

Ayu Katerina said...

no prob!! by jan aku post

Adrina Adi said...

cottage? ada salji? oh sgt la heaven.

oh kalau la aku bujang trang tang tang.. and berduit.. kompom nak ikut. hahaha..


berangan saja la deq non..

Ayu Katerina said...

takpee angan tk kene bayau ngeh ngeh ngeh... takpe nnt ai post poskad yaaaa

Melea said...

untung bila sorang2 nie, jalan tak banyak mangkuk tingkat....

selamat pergi dan kembali....!! And have fun...!!

Anonymous said...

tq melia.. :)

kate~

Zara said...

nak ituttttt p prague!

Ayu Katerina said...

huhuhuhhhu satu satu k

amick said...

eiiii ko nak main ski ke? hahahah nanti amik gambar ok kalau jadi main...bukan apa dulu aku pernah la cuba nak main...tak gerak ko, alih2 terkangkang jatuh je wakakaka

balik rumah sengal2 satu badan,sejak itu saya bertaubat tidak mahu main ski lagi *sob*