Tuesday, December 8, 2009

hutang tag ada 3 tp lupe huuuuu

A: write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

(her name is ernie)

i) terer gilas main netball.. boleh terbang2 mcm kelawar kau
ii) kuat makan wpun kurus keding
iii) bakalan jadi ibu utk kali ke 2.. ekkkkk takotttt
iv) seorg isteri yg penyayang.. drpd pembacaanku leee
v) bontot dia cantik

B: jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies
my hobbies:

i) sports.... netball lover.. chess maniac (dulu)
ii) shopping.... ngeh ngeh ngeh bila kepala tanak fikir pasal masalah
iii) surfing.. woo kerjaya sepenuh masa dah skrg
iv) ngemas romah.. susun atur romah.. haihh kalau le dodok bangloo huuuuuuu
v) suka nonton tennis kerana lengan abg nadal sgt pehhhh tk leh ckp nnt laling marohh huhuhuhu

myself:

i) suka makan masakan rumah.. maleh gi kedai kekdahnya
ii) pengemas orgnya tapi skrg ni bilik mcm kapal karam
iii) i like ciken jgn nk cuba cari kemarahan dgn cerita ciken lazat di msia!
iv) keras hati, independent, fun, penyayang ekkkk getiknyaa dan manja woohh kelasss
v) tidak suka cabaran tp kalau kene.. aku jarang tewas!


C: pick your ten (10) more deserving recipients and describe them

sella.... sbb dia tk pernah jawab tag dan saya sgt syg kt dia..
zara... bley kutuk kaw2 kt dia.. dia takan maroh pun sbb dia kuat gelak.. dan sbb dia cun melampau skrg. toksah perasan pls.
adrina... sbb dia peminat tegar blog aku dan sangat saiko kalau aku tk tulis blog dia akan call email sms hantar surat iklan kt paper dan mcm2 cara agar aku tulis walau sepatah haha
ida dublin... sbb dia comel dan comel dan comel.. err update pls.. atee gambo ciummm sepanjang masa gitu??? jeles ok!
kamal.. ko reti ke jawab mal? acu cuba.. kamal rowk!
zahra.. sejak dia kembali ke pangkal jalan opsssss aku kagom dgn dia..:) hey nasi beriani plsss!!
dhira... dia ni kalau tgk aku, gelak... tgk aku, gelak... aku wat rambut lelawa pun gelak.. udohh gila sawan aku pun tk pasti? jawab sket tag ni
cah papap.... i like her kitchen resipi.. update pls.. ai miss uuuuuuuu
ernie... err aku tatau nk list sapa lagi.. apa kata ko jawab balik haahhahaa sbb ko sgt best hahahahaa


sila jawab tag ini ye kalau tak aku tak kawan.. gila ugut.. sekian terima kasih aku nk dating.. daaaaaaaaa

12 comments:

amick said...

ok nanti i buat k

Ayu Katerina said...

ugutan menjadi sekian hahaahahha

Ernie Zuraida said...

uiks.... montot ko lg cun lor....

Ayu Katerina said...

aku tk admire montot sendiri sbb montot ko bab kata zara..PEHHHHH (dia kan dulu tomboy) huuuuu

Ernie Zuraida said...

hahahahhh..... korang nih mmg.... zara tuh takleh tgk lau aku pakai jeans ketat2... terliur kot tgk monot aku...hahahahaha

Ayu Katerina said...

sila berhati-hati (alamak adakah dia penah tgk montot aku gak sbb aku penah tido ngan dia) alamakkk

Sella Shahbudin said...

nanti pas ai susukan anak ai jawab yee... keh kehhh...

Ayu Katerina said...

aik??? hahahahahhha copek!!

+ INA + said...

oit citer pasal montot ke huhuhuh
btw katam sudah baca arhive lama2 yg tk sempat baca... kesimpulannya ko semakin hari semakin gojes!

Ayu Katerina said...

gojesss ke hihihihih ok tq.. meh gojess sesama meh!!

Melea said...

nanti aku buat gakss k

Y@ZeD@ said...

yelah yelahhhh nti ai buat kak!!
ai nyer spacing utk upload gambar kt belog dah full.. that's y mud membelog belum mariiiiii...

apalah update tanpa gambar... hahahahah