Monday, December 7, 2009

2009 family day

sorry lambat sket update ye.. smlm sibuk upload gambo dkt fb utk kawan2 copy... :)

sambung family day story...
sampai je kt wen shuan park, taoyuan all of us gather2 jalan masuk ke taman.. sungguh besar ok taman dia and nice gile.. mcm2 benda ada.. basikal.. happy train yg tk berapa nk happy hahhaha lembu kebau keter mainan segalaaaa... kami terus ke cek point tempat bakalan berlangsung our event.. which is portnya sgt best! (seperti makan limau di bawah hahaha)

">

cuaca superb... ada matahari and sikit windy la.. sejuk tapi boleh bertahan lagi.. yaa kene migrain la kejap gue... terus dgn acara bfast.. sedap belaka masakan memasing.. then terus dgn acara fev ramai.. SUKANEKA..

me joint la few acara utk memeriahkan suasana.. lari sana lari sini.. wohh boleh tgk dari gambar2 saya laaa fun habis! udah serupa budak tadika riang ria.. atee kata bergembirakan:) jadi saya gembira seadanya...menang la skit hahaha over riang ria aje lebih hehehehe


finish acara sukaneka.. saya terpaksa tidur dlm 15-20 minit maybe more?? sbb kepala sudah denyut dgn migrain.. angin sejuk yg masuk kepala mmg tk menahan.. terlena la juga.. bila nk start lunch baru saya ok.. makan nasi ayam n hirup sup panas2... lega sikit rasa.. muka udah la bengkak tk cukup tidur.. makeup pun tak... and me asyik dgn baby lala aje.. baby lala sgt best!



fun day finish 1.30pm.. then free and easy... me faten liza just lepak2 kt kusi.. malas nk tour taman ... letih juga rasa n me tanak paksa diri main angin sejuk takut migrain attack semula.. have to berdiam diri seketika.. menahan sakit... :( jam 2.30pm kami gerak ke bus yg menunggu... ok time to move... sampai office almost 4 pm.. terus balik rumah saje.. rest time... after settle few things.. terus tidur sampai mlm gilak! bangun mandi... makan.. then saya fresh semula...



Alhamdulillah.. saya gembira dengan kawan2 saya di sini.. saya gembira lalui hari2 saya sekarang... dan saya gembira utk bertemu jiwa saya di sana nanti..


muka cerekarama sat... laling ai miss u...

4 comments:

Sella Shahbudin said...

huhuuu...tgk gambo baby, i misssss moi baby la.... huhuuuu

Ayu Katerina said...

nyaa... ai miss my 'baby' osooooo woohhhh :)

Zara said...

me tooooooo (nak gak)

Ayu Katerina said...

ko kenapa? hahahahaa