Sunday, November 15, 2009

wufenfu

setelah setahun finally aku ke wufenfu semule hehe... gilas ok shopping jacket kt sana.. sangat huhuhu murah dan lawa2... mmg byk yg kene dgn my taste.. mujur le gaji lambek lagi kalau tak aku rembat byk dah tadi...

hik dalam lambat2 lagi gaji sempat beli boot ala2 cute tu tatau apa nama.. ala2 utk jln dlm snow hahaha ok satu winter top.. hat utk bergaya ala2 SATC and bla bla bla.. phewwww kalau amad tk ngantuk harus kami ronda lagi... si ezan juga sgt tebeliak mata memilih bebaju .. huhuhu harusss pegi lagi lepas ni!

sampai rumah terasa letih juga sbb lapau .. tghari tk makan nasi.. makan beehun sup.. so sampai rumah apa lagi.. membaham nasi dgn ayam gureng.. woohhh terasa la pipi dah naik.. cuma badan tk naik2... takpe ada masa lagi sblum target time huhu

8 comments:

Adrina Adi said...

nice outfit..

bagus sbb tgk gambo ko cun2 ni la buat aku semangat nak kuruskan badan. at the moment, ada turun sikit. yay!

Ayu Katerina said...

wahhh bagus tu... ai cabar u huuuuu

Zara said...

beb...seriously, i like this pic!!!lawa bangatttt...

Ayu Katerina said...

uihh les? hahahahhhaha samo jeek muka aku gakk.. z aku ada new hair.. tapi tadak kamera nk snap ahahhahahaha

Zara said...

ko amat berbeza skrg ini..semakin "hot" and lawa...seriously..kekekeke
what? x ada camera? sian ko..kekkekeke

Ayu Katerina said...

am i?? errrrr kelu hahahahaa hot sbb aku bermodeling tu hari.. ni aku dh back to normal..

heh pesal tk on ym.. on off la.. ai windu u hehhee

Zara said...

i'm online jek..kat umah broadband buat hal..sakit attiiiii gueee..

Adrina Adi said...

mana tuan rumah, tak update nii.. :)

ym skrg problem byk
aku punya plak asyik hang..