Friday, November 20, 2009

farewell tido

urghhhhhhhh adoiiii sangap betul la lunch hour tadi hahaha... kak rahi host lunch farewell utk lela.. dh nk balik msia so kami raikan dia... fud menarik gak la tadi.. makan nasi 2 pinggan ok... 2 pinggan ! diulang (hihihihi saya mendengar cakap) sempat.. sambal udang.. ayam masak lomak.. ikan yada yada.. daging korme woh byk lagi.. dessert pun best!

pinggan maha beso aku ngan zan sempat main cak2 hahahaha udoh mmg byk le kami membaham cam anak gajoh memasing... lps makan aku golek2 ngan lala while ezan nk menyuap amad plak... golek gelak golek gelak baby lala telelap kt lengan aku... eh sedap plak yee.. aku nenong2 sama, sekali black out jugeee huuuuuuu heaven!!

sejam lepas tu dgr suara2 sumbang kt tinge.... si ayu tanak masuk kojer ke apa pompuan ni.. tgk tu baby pun tido bukan main kt lengan dia eh laaaa terjaga aku dgr depe bebel hahahaha boleh? terpisat2 aku aiseyyy mau aja aku tido sampai ptg.. sedap betul cuaceenyeee... gi basuh muke.. touch up bedak baby je kekdahnya aku kuar tk bawa bag pun.. lepstik pun tadeee.. belasah la bedak baby pun baby leee.. sikat rambut sket... menum ayor makan kek sepotong.. wah lapar semula... rest jap amik tenaga then sarung jaket mau jalan..

salam2 dgn lela...maaf zahir batin segala... dia nangis le plak... hik:D ok turun dari rumah kak rahi ingat nk amik teksi... ermm tgk cuaca ok... jalan ajelah... sambil2 jeling pasangan sejoli sana sini berpegangan tangan... ohhh gembiranya mereka.. sempat menjeles boleh? huhuhuhu 10 minit sampai opes.. dan tersenyum sendiri... :)

6 comments:

Zara said...

oh...si baby lala yang tidak mahu dengan aku itu..begitu juga ngan si Ahmad cute itu...
send my regards to them ye :)

Ayu Katerina said...

insyaAllah... both now sangattt hensem dan manesss.... :)

Zara said...

im agreed with u!
tgk mak dia beb..lawa bangat!

Ayu Katerina said...

hahaha kembang kan minah tu..:P

Kambing Gila said...

hi. . .
lam knal ya

Ayu Katerina said...

hi sapa?