Sunday, October 4, 2009

my weekend

saturday jumpa kawan2 dari msia.. dorang ada business 4 days kt taiwan and sabtu dorang nk jumpa kejap.. ini kawan2 baru saya.. sabtu pagi bawa mak n kak liza ke flower market .. both of them so crazy bout flower and also me laa hehehe.. belikan mak 3 pokok bunga.. wpun utk my house.. tp lebih kepada supaya mak tk bosan dan pepagi dpt tgk bunge hehee janji dia suka.. berseri jap le jadinya..

petang around 4.30pm pergi ke fullorten hotel to meet my new frens from msia.. dorang nk jln tgk 101 then bawa ke sana siap naik ke tingkat atas.. pastu makan beef noodle and after that ke shihlin nite market.. seronok juga jln ngan depe coz sgt meriah dan kelakar2 orgnya.. lepak kejap di starbuck borak2.. then balik.. tk larat nk citer penuh sbb sgt letih 2 hari ni hehehee

smlm gempa lagi sekali dan sgt kuat ok.. kalini aku lebih yakin kalaupun ranap rumah aku smlm.. redha aje.. bila dh gempa nk lari ke mana sgt... kalau dh tumbang tu.. tumbang juga.. tp perasaan cuak tu tetap ada.. 6.3 sr..

harini sunday kak liza buat makan2 sempena rumah baru.. food sgt heaven sbb kak liza masak semua makanan fev aku.. sambal udang... masak lemak pucuk paku.. and also air tangan dari faten.. daging goreng.. kari ikan...sayur campur and so and so... saya dtg makan aje hihihi

lepak lama la juga sampai mak ckp isha kt sini la jawabnya hihihi kami bantai gelak.. 6pm ok balik.. jap lagi nk kuar bersukan sat... woo makan byk wooooo letih rasa... and esok cuti lagi.. raya kuih bulan kekdahnya..

kesimpulannya...weekend kalini sgtlah best!

2 comments:

cikwan said...

kami x cuti harini,sbb raya kene hari sabtu je,xde ganti2..
\kuat kn gempe..kecut perut aku dalam mamai2...huhuhuu

Ayu Katerina said...

hihihiih a ah nokk... kejut perut gilee!