Friday, October 16, 2009

friday nite

oh saya suka jumaat malam.. bukan malam jumaat ye hehe sbb esok sabtu dan boleh bangun sesoka hatii .. hehehhe tapi esok thari open house reraya rumah dato plak.. so kene duty yada yada ok..

dh siap 3 dulang agar2 pandan.. mommy buat... minggu depan mommy balik... sedihnya.. sebulan rasa sekejap pula skrg... mission mommy berjaya buat saya cuma naik 2 kg.. adoiii baru 50kg ... bila nk cecah 55kg semula ni??

jap lagi nk continue muvie of the week...REMEMBER THE TITAN

**sticky note to KATERINA... CHEQUE TETINGGAL WOIII... adoiiii!!!!!**

3 comments:

Adrina Adi said...

kate,

OMG!! thats my favourite movie.

who we are?? we are the titan. mighty mighty titan.


rasanya ini first movie aku g tengok dgn batik kat wayang.

ada kat HBO ke?

Adrina Adi said...

tambah sket :

masa ni hayden tu kecik lagi kan. cute jer dia. yg pelakon heroes tu.

Ayu Katerina said...

muhehehehhehe tahu takpe!! apa lagi dloaddd laaa hahahahhaa aku suka part emosi2 berlagu bagai adoiiiiiiiiii TITANNN TITAANNNN

nak semangat beb.. layan segala.. QUEEEN gigi beso pun janji serap semangat pehhhhhhh cukup terbaekk utk aku hidup hari demi hari hahaaha

ok nk bersiap ke majlis kejap.. miss u dina!!