Wednesday, October 28, 2009

berpada padalah...

skrg ni aku jadi menyampah dengar org2 yg suka mengumpat aka ckp benda yg sama berulang2... terutama lelaki! hello kalian kalau mengumpat buruk tau.. kalau geng2 sendiri kami mengata pun bukan tahap nk mengumpat mcm mak bedah... tapi lelaki kalau mengumpat.. hari2 benda yg sama... bosan!!! and bila sampai guna perkataan mencarut.. hilang my respect la... tolonglah ye.. be man... lelaki bukan dilahirkan utk mengumpat.. buruk!

ada percubaan jadi batu api supaya aku turut tk suka.. hehehee sorry tk jadi... aku bukan pendendam orgnya.... bila tk suka aku akan ignore dan menjauhkan diri... tapi bila privacy aku difahami.. insyaAllah... aku akan kembali seperti biasa.. anyway aku tk suka dibakar tanpa sebab.. dan aku tk suka memek muka batu api yg terngiang2 dlm kepala aku skrg ni huhuhuhu go away pls!

hanya luahan kerja hehehe

No comments: