Monday, September 7, 2009

salam nuzul quran buat semua

semalam kakak dah pesan.. jgn lupa... baik saya ingat... harini dtg opes tgk cik faten manisnya berbaju kurung... doa saya semoga semua umat Islam di dunia di rahmati selamanya..

eh minggu depan bos balik msia... pastu raya yer?? alahaiii raya la pula... saya tk ada kuih raya.. baju raya pun tk ada.. hihihi tapi takat duduk rumah tu.. pakai suar pendek udahh huhuhu

cuma saya sedih.. tidak dpt bersama batu nisan yg telah saya janji utk menatapnya tiap kali aidilfitri... mungkinkah saya akan balik utk satu hari buat dia.?

5 comments:

Anonymous said...

kalau ader kesempatan balikla...trust ur heart..cewahhh..btw jadik x nk raya umah aku..
aku pon tadak baju raya kate...nk order online malas nk ukur saiz,,x koser aku takut ooo...hahahaha..

nuzul quran ker? aku pon x sedar..

mak papap.

Anonymous said...

aku raser x sanggup nak raya sini tapi apakan daya...uwaaaaa...

mak papap

Ayu Katerina said...

nanti aku bg jawapan yer cah.. rindu dkt kakak and adik..

tk berapa sihat sehari 2 ni.. badan lebam2 plak.. tu la ko tinggalkan aku dok jejauh.. tade sapa bg roti hehehe

~SaNgRaTu~ said...

Takde ke pix cik faten berbaju kurung? tentu manisss budaknyaaa! heee..

Anonymous said...

semanis madu OOOO.....
KajOl.^_^..
\
\
\mak papap.