Thursday, September 10, 2009

grrrrrrr

sakit jiwa lara betul dgn taiwanese ni la... dorang ni peel satu jek.. kalau call dorang or dorang call aku.. if aku ckp urang putih n depe tk reti ckp depe akan terus tottt letak tepon.. kalau ye pun ckp la sorry ke haper.. or just ckp cino kata timputong then tahu le aku bg kt local staff jawabkan.. ini main nk hempas aje.. pala hotak bejambul..

seperti sebentar tadi.. dorang adalah wakil penjual proton utk taiwan.. mereka mahu bos bg speech.. so i call them to get some information la for draft spt berapa juta keter proton dah terjual kt sini bla bla bla.. belasah call chairman.. hello good afternoon... papppppp dia letak.. siamanggg je aku rasa... eiii didih pulee darah petang2 ni.. huhuhu ermm tapi baru aku tingat.. beria si chairman ni jumpa aku masa national day recept semata nk booked bos punya jadual hari launching persona nanti.. bg card segala soh aku call if anything... tp yelah dia pakai translator hua hua hua... kene jadi taiwanese betul aku ni ...

2 comments:

Zara said...

kekkekee..sabo beb..sabo..

Ayu Katerina said...

yuhuuu hehhee saya ok.. baru balik jengjln heheh