Tuesday, September 29, 2009

bad temper

bila saya letih... lapar atau susah hati.. selalunya itulah yg terjadi.. cuma temper tu dh lama tk jadi sbb saya selalu ada kawan2 yg memberi nasihat.. not good not good..

kisah smlm... 6 lebih apek ni dh dtg nk ganti cermin bilik air yg tertanggal.. temper dh mula naik sbb dia sebok dok berckp while me tk faham apa dia nk sampaikan.. ok then dia turunkan cermin tu letak atas sinki and maybe la dia kata nk dtg harini kot. tp aku tk faham! lepas dinner aku menunggu la apa citer ni.. cermin ni apa kes? takan letak camtu jek.. ok takpela.. tertidur jap..

tgh mlm terjaga n teringat something that i dont like .. seriously temper dan susah hati aku dtg semula.. im so tired ok.. pergi bilik air tgk cermin ini menyusahkan aku nk basuh muka then aku alihkan.. pranggggg jatuh dan masa tu aku cuba juga nk tahan nasib tk koyak lengan or timpa kaki.. bila dh jadi gitu bertambah naik temper ke red volume and prangg satu tumbukan hinggap lagi. ... alang2 sakit biar sakit semua then rasakan gigil sekejap.. lucky saya tk cedera parah ok hahahahhaa sungguh kurang betul perbuatan ini...

anyway saya ok.. kebas je tangan ni... mlm ni dpt cermin baru.. huhuhu

2 comments:

cikwan said...

Ok gak kate..dapat cermin baru..kekekee...sabar hOccayO!...^_^...

Adrina Adi said...

sabar sabar...

lama tak chat.. windu laa..

aritu aku mimpi pi jalan dgn hang, tp pi gua kelam sajork. hihi