Saturday, August 22, 2009

pujian

nothing much to do today... 1st day puasa saya bersahur ala kadar.. mulakan tadarus seorg diri seperti yg sering aku amalkan dulu.. tidak lupa yaasin buat allahyarham dan allahyarhamah yang telah meninggalkan aku.. juga doa buat ibu.. dan semua yg berada dlm hatiku...

tertidur hingga dinihari... pening kejap kepala.. buat laundry... tgk peti ais.. aiseyman aku langsung tak beli barang mentah.. hanya ada ayam... teringin nak makan ikan... ermm esok2 lah aku cari... masak aje apa yg ada...

harini call mak.. tiba2 rindu menyapa.. mak cakap dia nak buatkan kuih .. nak pos.. mak juga sorang diri di sana... kesian mak.. aku tahu dia rindukan aku.. insyaAllah aku mohon tuhan panjangkan usiaku dan mak utk kami bertemu semula satu hari nanti..

sambil-sambil aku buka blog kawan-kawan yang sering mengunjungi diari aku di sini.. terima kasih kawan-kawan kerana selalu sebut nama aku.. dan pujian untuk aku.. entah apa yg ada pada aku ni sampai aku di angkat sebagai kawan yg sangat menyenangkan? utk kawan2 semua... aku manusia biasa ok.. jgn terlalu memuji kerana perjalanan hidup aku, hanya tuhan yang tahu.. kalian semua juga pencetus semangat bila aku jatuh.. jangan kerana pertolongan aku yang kecil.. aku diangkat sebegitu tinggi... aku ikhlas dalam tiap apa yg aku lakukan..

6 comments:

Adrina Adi said...

ye lar.

mak mana tak rindukan anak dia. tambah2 anak bongsu lagi.

i suka ko sbb ko tak macam orang lain. berduit, lawa but so humble. dan suka tolong orang. itu orang panggil 'BAIK HATI'. itu dah cukup baik utk menjadi seorang 'insan' di bumi Allah ni. bukan semua orang mcm tu tau.

sekian.

oppsie, ini bukan pujian semata2. ini ikhlas dari hati. betul...

Ayu Katerina said...

errr... ermmmm.. hehehe

Adrina Adi said...

kombang la tuh. ekekeke..

Ayu Katerina said...

nope.. too much adrina..

Anonymous said...

aku suka ko sebab kiter leh wat giler sesamer walaupon xleh nak giler maner la kat sini + tak dapat nak luang banyak masa sesamer + aku yg dah gemuk laa ni..hahhaha..

luv u cik kate

mak papap

Ayu Katerina said...

luv u too cah.. i miss u so much.. and the kids specially.. oh pls come back katerina!!!