Monday, July 27, 2009

membayar tag dari erni

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
mengadap computer ni

1. 2 jam yang lalu?
berborak di bilik faten suraya sambil tgk dia jadi yuna

2. Anda suka
tidur

3. Minggu lepas
demam yg sangat kuat

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
bukan kerna nama - ramli sarip dol
biarlah rahsia hehehe - siti lijah
what a wonderful world - israel tatau nk eja

5. Tiga binatang yang anda tak suka
tikus - euuwwwwwwww
ulat - oh boleh pitam kalau tgk dia
ular - geli yo


6. Lima fakta tentang anda
kata kawan2 saya ni kelakar dan garang tapi dorang nk kawan gak tatau naper hehe
suka ngemas rumah dan sokakan bunga
suka berambut panjang sbb rasa mcm cun wpun tk cun.. tp bila panas huhuhu
tidak berkira pada org yg tidak pernah berkira untuk saya
sedang bermastautin buat sementara waktu di taipei untuk assignment pertama bertugas dgn wisma putra

7. Tahun depan mungkin
figure di dalam buku akaun saya bertambah lagi hihihihi

8. Saya tak reti
masak nasi yg heaven2 mcm nasi minyak ke.. nasi tomato ke.. nasi ujan ribut panas ke.. camne ha???

9. Saya pandai
buah kuih cek mek molek wpun hanya di ajar secara lisan oleh kawan saya hehehe

10. Kawan-kawan rapat saya
* zara.. syella.. adrina... dhira...ernie (tukang tag yg rajin) di malaysia
* cah, faten dan liza adalah kawan2 rapat saya di sini...


11. Saya seorang
pemalu? wakakkakakaka tak tak periang ermmm mcm tk kena.. penulis? cehh oklaaa saya seorang yg ceria bolehlaaaa

12. saya ada sorang kakak dan sorang abg

13. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
update blog sbb kalau tk update nnt kengkawan mula laaa siap tepon sms bagai.. addict apa tatau hehee
sembang-sembang dgn kawan-kawan
tidur hehehe

menyayangi dan disayangi hehehe

14. Bilakah pertama kali anda bercinta?
soalan ngeri kalau arwah abah aku ada lagi sure kene marah .. cinta berukku bermula ketika aku darjah 2 pehhhhh hensem betul budak kelas sebelah.. apa nama tatau...

15. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
bila aku cakap harini aku makan buah huhuhu

16. Saya rindu
sambal udang dan sambal ayam dan sambal telur dan sambal segala sambal masakan mak saya la

17. Saya tak sabar
balik mandi.. i hate summer!

18. 5 laman yang anda selalu layari
blog sendiri, blog hmts, utusang, fb, cari

19. Siapa yang anda mahu tag?
semua yg baca blog saya.. saya tag hehehe

ok ernie tag mu saya dh jawab.. :)

4 comments:

Ernie Zuraida said...

macheh ekh..... gatai hang no.. darjah 2 dah start chenta beruk bagai...hahahahahahah...

Ayu Katerina said...

cepat matang org kata hahahaha

cikwan said...

hhahahha,,ader maser jawab tag,,kalO rajen nnt aku nk wat gak leh??..nk masak2 tgh maleh nih..hahhaa
\
\
\kene tambah 1 lagi kt bawah tag tu..
\current lOve anda..............isi tempat kOSOng)...wakakaka..

Anonymous said...

uih dasat cik cah ni yer hehe