Thursday, July 16, 2009

khamis

tak tahu nk letak tajuk apa dah... harini saya bangun lewat sbb bos tk ada 2 hari gi kaohsiung sempena world games.. take my own sweet time berjln ke pejabat... panas mcm biasa dan berpayung macam biasa... singgah ke bank amik duit sikit (kali ke 2 utk bulan ni hahaha).. weekend ni nk membeli barang dapur.. dh dekat 2 minggu tak gi welcome.. nampak sgt tak memasak huhuhu

bila bos tak ada sangatlah boringnya rasa.. hihihi nak kata aku ni rajin tak la sgt.. tapi bila dia tk ada, sungguh tidak bermotivasi betul nk bekerja.. heh apa punya perangai la hai.. ok set balik, esok mesti gembira sbb bos tak ada.. tolonglahh hahahahaha

dan saya nak dedicate ucapan selamat bercuti.. semoga selamat semuanya pada sahabat saya siti suhaila... nanti saya mesti rindukan awok... jaga diri dan kesihatan... sms la lepas dah selamat bersalin nanti yer...

4 comments:

Adrina Adi said...

wah, sella dah bersalin ke? boy or girl?

takde geng la hang waktu siang.. hihi

Anonymous said...

belum lagi le.. balik kg cuti awal.. beranak kt kg...

Adrina Adi said...

alamak.. maluuuuuuuuu.....

Anonymous said...

tak nyabo hhehe