Sunday, July 19, 2009

kenangan manis ko dan aku... ececehhhhh

kejarrr hehehe ai tiup belon ai kejo lebih ngan ibu mereke.. ibu mereke tk kasi letak gambo dia.. tunggu kecik mcm mereke kata dia hahahaha

ha adik tiup yeeeee... mana belon nye dikkkkk??

ha macam niiii ... adik masa tu huuuuuuuuuuuuuuuuu aunty kate best aaaaa buat belon banyakkkkk...

pose memasing di hujung minggu.. hot tak kami hehehe

eh sempattt hahhahhaaa
anyway mereka dah selamat pindah... rindunya saya... jaga diri baik2 ye cah.. dan jaga anak2 comelmu itu... nnt saya sampai sana... ;)

5 comments:

amick said...

comelll la...haha suka tgk budak tu kagum aunty kate boleh buat belon banyak :D

Ayu Katerina said...

hihihihi both tu twin yg sangat cumel dan sangat saya sayang.. dorang dh pindah kaohsiung la kasandra.. saya dh tade budak nk dakap2 hehehhe

cikwan said...

ngehhhh...rindula dgn taipei...kaohsiung sgt panas dan angin kuat bangat nih..typhoon otw ek..sangat giler aku penat..btw rumah sangat best kate...maila cepatttt posing2...heheheh

cikwan said...

thanx for the ayam kicapmu..dhl abes dahhh...:))

Ayu Katerina said...

hahaha eh bilo tepun??? tk cek la huhhuhuhu..

sodap ke ai masak? hihihi