Tuesday, July 21, 2009

hantu siang

harini bos cuma ada di office sampai jam 11am.. lepas tu dia dgn program2 dia lah... so me tadela busy sangat.. surf sana surf sini lama2 bosan la juga... so menepek ajelah sambil2 update diary tugasan saya....

masuk jam 1230 dah lemau rasa.. rest la kejap... masuk bilik tamu baring2 atas sofa empuk tertidur haaaa sedap gile... tapi otomatik jam 2 mesti dh sedar.. sedar tapi mata tk buka. rasa berat ya ampunnn kalau boleh nk tidur sampai malam.. berperang siap dgn otak ni. buka mata buka mata!!! tapi tanakk diaaa sampai rasa nk buat2 pitamlah.. nak tidur lagi huhuhu sedapnyaa tidur.. gile tul huhuhu seminit tu rasa berharga betul kalau kira part tidur.. tah apa2 aku ni.

dlm 10 minit perang ok mata akhirnya mau buka... duduk jap amik nafas... huuuu seksaaaa! terus gi ladies cuci muka.. kumur2 sikit... then touch up semula... ok fresh! now saya sedang berhadapan dgn secawan nescafe utk segar semula hehehe memacamlah cik kate ni..

oh ok saje nk tambah... bosan la tgk fbla ni.... tepi kotak gegambo tu semua gambo baby masing2 wkakakakak tk ada yg menarik mata langsung ke??? mana p gambar hot kawan2 aku ni ha???

3 comments:

Adrina Adi said...

gambo hot ko plak asyik menempel kat FB aku.. hihihi

Ayu Katerina said...

hahhaaha terimalah kawanmu yg hot ini ya hahahahha

Adrina Adi said...

napain ngak update2? busy ke?

ym kong, tak leh on..