Friday, July 17, 2009

angin jahat!

hishh geram sungguh pagi tadi ... udah le panas terik matahari tapi anginnya ngalahkan typhoon ... memula singgah 7e bayar bil air then beli ayo teh limau sebotol.. tangan sebelah kiri galas bag n pegang ayor botol sbb sangat haus... then tangan sebelah kanan pegang payung pink saya... tapi perjalanan nak ke pejabat sangatlah huru hara kejap hihihihi angin tersangatlah mengganggu!

habis segala rambut mcm pontianak gila.. pastu payung aku nun terbang ke atas la.. lari ke kanan la.. konon nk ngelak panas dah serupa perempuan gila perang ngan payung kasi stabil hihihi sgt menyampah ok... agaknya org keliling aku pun tegelak.. apa hal minah asing ni gitu yer huhuhu angin ni.. mmg buat aku angin jelaa!

setelah berjaya mengharungi angin jahat itu... masuk lift tgk makkk rambutkuuuu huhuhu hilang gojesss ai tau!! masuk opes sikat rambut kasi comei balik.. teguk ayor sebotol kasi habis.. rest n surfing... tetiba bommm blast in jakarta.. eh tersirap gak... err sesapa yg dok situ baliklah yer kalau agak2 tk selamat hehehe risau ai u!

oh nk update.. smlm gempa 2 kali terasa... petang and tgh mlm... and itu cuti free (typhoon) also on the way.. suka hiihhihi (sbb cuti free loo)

6 comments:

Adrina Adi said...

hahaha... aku cuba bayangkan..

nasib baik ko tak pakai skirt kembang ala2 marilyn monroe.. ahaks!

Anonymous said...

mencik tauuu hehehehe

aku ptt snap gambo masa rambut mcm ponti tu baru best gelakkan hihhi

kate

amick said...

nasib u tak terbang bersama payung macam mary poppins hihihihi

Anonymous said...

hihihih kalau typhoon boleh jadi tu hiihihi melayang aii

Adrina Adi said...

update update....hihi

oh cutenya kalau pakai payung mary poppin..

Ayu Katerina said...

peminat tegar.. hihihi