Thursday, June 11, 2009

terlewat lagi

Kalau tk kerana sms adrina pagi tadi mau aku lelap sampai tengah hari agaknya hahaha.... thanks to you my friend! Cuaca harini mendung.. hujan renyai2 buat mata aku susah betul nk buka... tiba2 terdengar sms masuk bila tgk jam uihhhhh dah lewatt.. hohoho terus terjun katil hehehe seb baik tk pijak computer dan segala brg yg ada kt bawah tu hihihi nk lajunye pasal.
Mujur la juga suit yg aku plan nk pakai harini semua tersedia elok.. tkyah iron apa2 sarung singlet saja loo... make up selaju yg boleh capai bag terus keluar.. tk sempat nk breakfast mcm biasa... oo sempat cilok roti gemuk bawa dtg opes hehehe
Bila sampai depan opes nampak wife si panjang ngan lawrence dok tepacak tunggu gate di buka ... wahhhh siap tgk2 jam... hello aku pun nk baran le kejap.. harini bukan aku duty ok! cik wan duty dia pun lambat la juga... gilo depe ni.. 8.45am opes tk buka lagi huhuhu mujur bos pun lambat... hehehe so harini diistiharkan hari lambat sedunia buat semua org hehehe selamat aku....

3 comments:

cikwan said...

xpe xpe..aku maapkan kelewatan ko..wakaakak..xde kene mengene..
sakit peot laa..

Ayu Katerina said...

hehehhe jahakkk

Adrina Adi said...

hihi.. kalau aku tahu, aku sms pukul 5 pagi. itu pun, mula2 cuak nak hantar sbb tau sgt ko pantang orang sms pepagi buta. hihi