Thursday, June 18, 2009

kerenah

Pepagi aku dh ready semua speech utk event dia july nanti... ermm tak puas hati dia soh ai buat lain... siap... pastu datang encek mas bagi speech version dorang plak... then soh i edit semula.. call sahabatku celia dia tade soft copy sbb speech tu bos dia type sendiri... okla kagum la juga.. bestnya if bos aku pun gitu... TAPI yg ai panas kejap ni sbb speech mereke itu ai le kene type balik.. (bos celia yg rajin itu meeting di luar satu hari) duhlaa harini aku rasa nk patah jari sebab dari pagi sampai tepat jam 1130 am kerja aku jadi typist huhu.. letih beb!! celia offer to type for me speech version mereka.. ermm tk sampai hati la pula.. tak apala.. keje tetap keje...

Harini dapat token dari perwakilan huhuhu banyak le pula.. siap ai gi jumpa datin semula betul ke banyak ni datin?? dia kata tanak ke?? huhuhu amik jekle ye... then kejap lagi nk kuar gi kunming farewell party for Ms. Gwen.. dia dh nk balik Malaysia...

Anyway, saya sangat suka dengan movie he's just not that into you.. a lot of message... DONT GIVE UP... best best....

3 comments:

cikwan said...

makan makan,,sedapppp...muvi tu agak best jugakk..aku baru sempat tgk sekerat..hehehh

amick said...

masa part awal2 tu kan, aku macam stress gile tengok cerita tu,tapi ending dia best hihihi

Anonymous said...

cah.. kene tgk sampai habis.. menarik citernya... :)

cik d... yes agree with you.. ai jato cinta kt abg ben semula huhu

~kate yg pemalas nk log in haha