Friday, June 12, 2009

AsiaWorld

Errr kengkawan yang sedang berada di Taipei, Taiwan... tadi i gi AsiaWorld ok.. ado sale tk hengat2 mcm kak nam le aku p nyebok diri... orgnya pun mak aii mcm semut... mmg ko tk leh nk leisure2 langsung.. sakit kepala den...
Terus naik ke tingkat 4 ke 5 gitu.. fev ai le tempat cadar2... hehehe apa lagi mcm kak nam aku soh salesgirl tu membuka... yg memahal semua tinggal rege seratus 2 aje.. harusla kak nam ni beria cuci mata... ada satu kes ni semua org dok sebok tgk cadar yg bunga2 hijau.. aku pun dh hampir nk bekenan tapi bila fikir2... ermm mcm yg sedia ada kt rumah jek.. so aku ninjau2 hat lain... ternampak satu cadar peach color yg bunganya penuh gitu.. cadar tu dok bawah skali...so aku soh salesgirl ni bentang jap nk tgk.. bila dia bentang semua macik2 cino ni kerumun dok cong ceng cong ceng then terus amik sorang satu... aik??? aku yang soh buka.. aku nk dok milih depe rembat dulu?? habis terus plak tu... haahahaha nak naik angin pun bukan dia paham hahahahah masa ni terasa sungguh saya sgt alien.. babih tul! huhuhu
Bila dh jadi gitu aku pun dh blur.. kang aku soh bentang hat lain depe rembat lagi dah mcmana pula kaedahnya hahahaha so masa aku dok milih kt area lain.. tk ramai pun lagi.. aku dok pgg2 cadar silk purple gitu... dok siap test2 kt muka kainnya... dok hidu2 sedap le pula.. dah ramai pula mai dok test skali.. eh eh melampau ni.. aku terus siau cherrrr take this one now!!! toksah buka tgk gambo udahhhhh hahahhahaaa hangin tul aku depe ni... dah tk reti cari sendiri ke huhuhu memasing dok follow apa aku pgg lak dah... eh ada ke hangin satu badan.. bayar terus blah.. tak tahan aku tgk macik2 ni memborong hehehehe
Nak keluar dari mall tu pun satu hal.. ramainya umat... nk pitam lak rasa... sampai opes baru la buat acara belek cadar nih... tgk kt sticker dia.. harga sebenar NT12000 mak aiiiii aku bayar tadi dlm NT2000 jek.. wooihhh sangat bertuah aku kalini hehhehee lagi santek dari cadar yg kene cilok tadi huhuhu tapi hat kene cilok regenya dlm NT1000 je huhuhu jahat betul macik2 tadi!

2 comments:

cikwan said...

murah beb..banyak lgi disana..g beli lagik..hahha

aku nak tangkap lagi 1 satin...hehhh

Ayu Katerina said...

ada ke gila kamukkk hahhahaha