Friday, May 1, 2009

what a day

Demam on off... batuk pun on and off... harini join bowling tournament anjuran my office.. hbs sama lrs main gather2... baper tahun ye tk pgg bola... nk cari point pun jenuh mikir... so mlm sblum game sempat la p training sekali dkt bowling alley yg dkt dgn rumah ... boleh tahan juga score cuma jari injured and peha pun sakit2... serupa berlari 100m plak..

Harini game mcm hampeh... 2 game aku tk score langsung... cari point.. cari bula sesuai.. pehh mujurlah bukan main ngan otai2.. 3rd game baru dpt cover suma.. ermm jadi la the best female bowlers utk tournament kalini.. and my team juga jadi champion... okla.. :) dpt piala n hamper.. tingat masa nampak piala tu kt opes sblum game... pueh aku ngan faten mengutuk hahahhaa siap ckp kalau dpt kt aku mmg aku baling tong jekla... last2 menda tu kt aku hahaha poyonye statement... err faten so far piala tu ai letak kt tv dulu ek.. kasi riak 3 tahun dulu bley? huhuhu

Malam ni jari den bongkak betul.. tangan pun naik urat ijo.. dan kepala kene migrain sbb main angin sejuk senja tadi.. so saya perlu ubat...huhuhu rasa nk muntah pun ye... duhhhh



No comments: