Wednesday, May 13, 2009

Pil Ikan

Kenkawan tahu tak saya sekarang mengamalkan pil ikan utk kesihatan diri ... selain dari reduce kolestrol.. menjaga kesihatan jantung... ia juga dpt membuang lemak yang terkumpul dlm badan kita ni... bila makan.. tk sempat dia nk kumpul lemak2 kt perut.. kt memana yg tk best tu.. awal2 kita dh buang.. so now badan saya dah kembali ke size zaman saya di ITM which is bebaju saya semua kene tukar S or XS.. and suar juga S.. saya dengan gembiranya mencuba satu seluar kegilaan cik sella dulu.. SUB JEANS size 26 hahaha terharu bila sarung tanpa sebarang masalah... saya tk tipu.. leh tanya kengkawan yg melihat saya setiap hari di Taipei ni... semuanya dah mula amik pil ikan yg saya mamam ni...

Harini Mr. Shahrul dari Matrade yg malu2 alah bila berckp dengan kaum wanita call.. hihhi nk tegelak lak ckp ngan dia.. yu, saya nak pil ikan mcm Nasir makan tu.. best dengar.. leh kempis perut saya ni... haaa harusss boleh boleh! mmg ada stok lebih.. nanti thari leh anto Mr. Wang amik.. (dia nk amik pagi tadi) ai plak tertinggal kt rumah.. untuk lela pun tertinggal ni hehehe kene balik le jawabnya tharini... pelanggan harus diutamakan.. :)

4 comments:

Sella Shahbudin said...

sila sediakan stok mencukupi utk saya pas pantang nanti.. ai carik u tauuu....heehee

Ayu Katerina said...

pastiii hahahaha siap puyikang i bagi.... harus tahun depan kuar lagi satu ahhahhaha

Sella Shahbudin said...

hahaha...agak2 la... bagi la ai prepare badan bagi solid balik dulu....

Ayu Katerina said...

haahahaa ai ni bukan apa... suka tgk org meramaikan umat ni hahahaha