Saturday, May 16, 2009

My weekend

Tadi aku menaip kisah semalam tapi ntah kenapa aku padamkan semula... tanaklah aku rosakkan keindahan blog aku dgn kisah panass di pejabat semalam.. lgpun dah settle walaupun aku tidak 100% memaafkan dia... biar masa menentukan..

Semalam keluar dengan Debra temankan sorang kawan cari rumah... Kagum juga aku tgk rumah2 di Taipei ni... kecik ke besar ke.. semua kemas.. cantik.. bersih... kawasan pun mmg strategik... Lepas tu ke 101 dinner... lepak... tgk wayang.. then cuci mata depan kelab hahaha best juga sesekali..


Harini cuaca panas ye... so rest2 aje di rumah.. baru usai memasak.. ayam kicap yg di ajar oleh datin hehehe fev aku kalau gi rumah dia.. so terus menuntut ilmu and sayur bendi goreng kegemaran yehaaaaa lapa le pula... mamam dulu...

*Another picas of me during my birthday ... i like it soo much... kalau sesapa rasa ai show off gile tu sorry la ye hahhaha blog ai.. ai nye sukalaaa huhuhu

11 comments:

Adrina Adi said...

dari dulu lagi rasanya menu kegemaran ko, ayam masak kicap.

snap ler gambo lauk sama... hihi

Ayu Katerina said...

hahahhaa kan..:)

cikwan said...

x habeh dgn ksah panas didih di opis..huuuu

Ayu Katerina said...

tula cah oiii nyampah dah aku... bila org tk penah dpt kuasa pgg kuasa ni kan... rasa dh bapak punya besarrr kepala kt sini..

Zara said...

yeah betoi..blog ko..pedulik apa yang orang lain kata..btw, mmg makin lawa ko beb..kuruih lagi..(jelos lagi..kkeekkekeek)

Ayu Katerina said...

z.. jgn benti fish oil tu.. sure dpt balik figure zaman itm ko hahahaha

Sella Shahbudin said...

Boh je banyak2 lagi gambar... ai suka.....

errr... gambar pakai dress benetton mlm tu tadak ka?? hahahah

Zara said...

oh..ok..ok..sure x lupa nyer...

Ayu Katerina said...

uihhhhhhhhhhhhh paparazi ke ko sella hahahha

Ernie Zuraida said...

nice picas.... i like...huhuhuhuh....

Ayu Katerina said...

hehehehe menghabiskan masa:)