Thursday, May 21, 2009

cisss betul hehee

Ok saya dah normal.. hihi pagi tadi aje saya empty2.. lepas sms2 saya dh ok... hehehe maceh awokkk ... rasa mau patahkan tulang rusuk dia sbb sms keseronokannya itu hehehe

Lunch hour ai ketiduran like baby almost 1 hour .. mmg nyenyak betullah.. bom jatuh pun tk dengar... cecah jam 2 pm automatic terjaga... pastu hayal dimanakah aku?? huuuuuu padah kalau tidur betul2... tapi mengantuknye pasal terpaksala... bila dah sedar di alam nyata baru cuci muka sket... touch up.. rest jap then buat kopi... ermmm fresh jap rasa skrang...

Petang ni nk mengemas rumah.. laundry then sambung tidur hehehe so kepenatan...

6 comments:

cikwan said...

aderla org tu meraung kt aku pepagi tadi...hahhaha..

Ayu Katerina said...

huhu meraung ngantuk lain tu hahahaha

SaNgRaTu~ said...

Pics SS nampak! ekekeke... Takper la... layan jer! heee...

Ayu Katerina said...

hehehe layan jgn tk layan yeee

Zara said...

ni muka bangun zzzzz ek? hehehehe

Ayu Katerina said...

ha ah sukatik je eh hahahahha