Monday, April 27, 2009

sakit tekak

Sangat azab kali ni... kene dlm jam 1 pagi camtu bila kepala dh rebah ke bantal tetiba rasa perit gila tekak ni... cuba2 telan liur terasa mcm telan duri .. sakit yg sgt aduhhhhhh azab! pusing sana pusing sini.. amik gegula.. telan air masak... tk jln... cuba nk tidur tanak lelap2...:( dh dinihari juga la kot baru dpt tutup mata... tu pun terganggu dgn sms dari mem bukit.. nk bgtau anak si nurul masuk spital.. ye aku kesian.. tapi budak tu kerap nau masuk spital... lelah... sms pagi jam 7 ke tk boleh ke?? naper jam 4 5 pagi nk sms??? pastu boleh plak buat plan2 ngan lelain ladies nk p melawat bla bla bla tapi send juga kt aku.... mmg rasa nk baling keluar aje hp yg ada.. sungguh terganggu!!!

Kejap lagi aku akan ke spital.. mmg this time aku sendiri request diri sendiri pergi la hospital cik kate... selalunya aku tk kisah sgt takat sakit tekak ni.. tapi kalini sakitnya lain mcm.. harus aku kene amik ubat.. dgn cuaca yg drop semula... duhh badan pun lemah gemalai heehehe gitula citer cik kate harini... berat tul kepala...erm....

4 comments:

cikwan said...

masuk spital lg budak tu..ciann

Adrina Adi said...

masuk hospital ke?

wish her speedy recovery. patutlah tunggu dia online ngak muncul2.

take care kate.

Ayu Katerina said...

bukan aku masuk spital le.. anak member aku yg masuk hehe.. aku gi spital gak tapi tk kene tahan.. tahankan diri di rumah aje hehee.. tq dina.. i ok dh sket.. tekak je perit lagi..

Adrina Adi said...

minum air banyak2 la. biar bertapa kat toilet pun. hihi