Friday, April 17, 2009

menaikkan berat badan





ramai pula susah hati tgk aku sedikit kurus... hehehe aku pun tension tiap pagi nk p keje tade suar boleh pakai dah... semua gelebeh ... harini aku hantar 3 lai suar alter.. so ok la minggu depan ada benda boleh pakai.. mana de kurus sgt la wehhhhh

dari awal minggu aku n alice plan nk p shop dkt benetton... ada sale... so harini start kami gi lah time lunch hour tadi.. rembat suar steng satu n skirt with the top... xs harusssss... test s gelebeh.. mak aiiii risauuu... sonot plak try byk2 baju.. pastu ptg tadi rembat skirt dkt imix.. n this time baju aku more to blue..

esok nk shop dkt 101... lama gile tk p... habislaaa mood sewel ni dh dtg hahahahaha

4 comments:

Adrina Adi said...

dah nampak rangka tu weh.... jgn kurus sgt nanti nak peluk2 jadi tak beshhhh.. :P

Ayu Katerina said...

wooo ko nk peluk aku eh??? hahhahaha

Adrina Adi said...

aku tau ler sapa nak peluk ko... ngeh3

Ayu Katerina said...

sapa plak nk peluk den hahahaha mandai ajeee