Tuesday, April 21, 2009

cari masalah

ye lagi skali sorang mamat ni tk puas hati dgn aku... kerana aku dh bg sorang mamat airasia ni guna wifi office... mamat aa ni dtg opes sbb nk bg jadual utk bos.. then final draft speech yg dia hantar kt aku smlm.. bos dh edit.. so dia nk cek n send to all yg berkaitan utk translate in mandarin... aku terus bg dia guna wifi office sbb dia tetamu bos.. and lagi dia nk buat keje utk BOS..

mamat yg sgtlah efisien skarang ni tk puas hati sbb aku dh bg org guna wifi tanpa kebenaran dia.. pi mengadu kt bos.. bising2 dkt 3rd man.. n aku lg skali tk tahu apa n tk rasa apa2 kesalahan lagi... then sampai 3rd man dtg bgtau.. ayu u bg org tu guna so n so n so tu dh tanya dato? errr then i jawab dia nk guna kejap aje n buat keje utk dato... n dia bgtau tu mamat sudah bising... goddddddddddddddddddddd againnnn??????????????????

patutla kuar masuk bilik dgn muka mcm celaka lahanat.. dasar tau nk mengadu mcm budak tk dpt candy.. aku terus masuk bilik bos.. duduk depan bos dan buat sessi mengadu versi aku lakss.... bos muka sgtlah nk tegelak sbb dia kata.. i pun tk paham u apa sangat dia ni nk adu pasal u.. u ada tersentuh dia apa2 tak?? hahahah nk sentuh hapaaaaa??? bini dia pun aku tk berckp sgt.. aku citer detail la apsal mamat aa tu dtg opes.. dan kenapa dia guna wifi sekejap.. bos kata oo ok then i paham la.. tk apala mmg speech tu pun baru pagi ni dia clearkan.. then??? bos kata okla dia tk kisah.. ptt mamat tu dh nampak aku.. tanyalah.. kenapa dan untuk apa.. tk perlu SEMUA benda nk bgtau bos.. nk adu bos.. hey no balls?????? sikit2 nk adu.. sikit2 nk adu.. blahh laaaa aku pun tau adulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ha tk pepasal kisah ko berumahtangga anak bini kt opes almost everyday aku adu laaaaaaaaaaaaaaaa benci!!!

8 comments:

Zara said...

mmg lahanat itu olangggggg!!!!

Ayu Katerina said...

tahu pun!!

Sella Shahbudin said...

tak besh betoi ada colleague camnih..... menda kecik pun nak wat issue....

apa lagi wehhh.... another shopping trip la..... stress theraphy tuh.. hehehee....

Ayu Katerina said...

harusla.. weekend ni jimba lagi.. bagus gak.. tiap kali stress aku perabih.. suka la korang ehhh hahahaa

cikwan said...

ooo...cam dpt teka sape itu olang...pegawai posting mmg cam gitu eik..memula datang cam xde suara ..lps sebulan real peel kuor tanpa segan silu lorr..

Ayu Katerina said...

gitulah kawan...

~SaNgRatu~ said...

Sabar la... anggap sume tuh dugaan dan cobaan hidup!
Haaa.. ape lagi.. pegi sopping la!!! hahahaha...

Ayu Katerina said...

betul tu dik... mmg dugaan betul utk aku... tah bila dugaan ni nk berenti... kadang2 aku rasa give up... tapi aku tawakal ajelah.. terima kasih korang semua sbb sentiasa support aku ya...