Monday, March 16, 2009

Terasa nak demam le

Harini cuaca sedikit panas setelah 2 hari weekend yg lalu sejuknya tahap membunuh... Tapi sejuk2 pun berjln juge ngan papap sekuarga hehehe siap soping baju ha smlm 3 lai.. i like!

Pagi ni jalan ke pejabat aku pakai simple aje.. kemeja lengan pendek tapi tetap pakai selapis lagi kt dlm.. on da way ke pejabat berpeluh juga rasa... masuk office terus on aircond jap.. then dlm 5 minit bila dh sejuk off balik.. pehtu terasa ermm nk demam pulak.. haiya udah kenapa ni... ni aku malas ni... belakang dh rasa berat.. dah rasa nk baring ni... suara pun dh ala2 tukar sikit.. tu pun member tegur tanya flu ke.. aku ckp tak.. then a ah le sore dh tukau sikit.. adehhhh jgn la demam.. thari kalau betul demam kene telan panadol segera..

Oh ye pagi ni saya rajin buat roti telur.. cah bagi roti gemok 3 ketul.. then pagi ni i buat ala2 burger benjo.. dh makan separuh.. dapp...

2 comments:

Adrina Adi said...

aku kat kelantan ni pun rasa cam nak demam. jap panas, jap sejuk.

huhuhu.. anyway, take care!

Ayu Katerina said...

wooo i dh ok.. telan panadol n tidur jap pehtu lega.. :) alhamdulillah... u take care too