Tuesday, March 24, 2009

maceh

I berfikir-fikir nak beli digital camera memandangkan camera lama I udah tk menarik hasilnya.. mendapat beberapa pandangan dari kengkawan dan aku hampir2 nk membeli dah... tetapi seseorg telah menawarkan kamera slrnya utk aku posing di mana2 mandangkan dia mau upgrade yg lebih bagus.. huhuhu nampaknya sessi photoshot bukan utk aku jerk.. haruss aku pun jadi cameraman plak.. ni yg rajin nk pusing taiwan ni!

Weekend lepas cuaca paneh serupa neraka.. 30c lebih cecahnya... tp smlm drop gegila balik.. gelong jap tubuh badanku hehehe suka hati tok aku smlm kuar gi opes tk bawa jaket.. harusla paginya panas.. balik petang amek.. awat tk marathon sekejap.. sejuk gilasss.. sampai rumah terus mandi manda kasi hilang beku hehehe then jadi chef... sambal tumis telur goreng and sayur kacang panjang letak udang gitukkk

Harini pun sejuk.. so harini i pakai baju baru beli kt Nett dgn cah tu hari.. cun plak rasa hahaha dan bila tgk balik.. susut lagi badan aku ni wpun selera makan tu dh ada.. takpee solid :P

2 comments: