Saturday, March 14, 2009

Glory Mory Man Uniteddddddd hahahaha

Sorry ye i bukan Man U Fan!!! hahahaha kawan2 (hampir separuh) adalah Man U kipas mati!!! hahahahhaa malam ni aku tanak call sesapa sure berasapppp aje memasing wakakkakaa 4-1 u!!

Aku kipas mati LIVERPOOL dah baper puluh tahun dan byk koleksi sejak berzaman.. tapi idaklah macam bebudak jantan lain asal game nk sengkang mata tgk tibi.. idokle.. mana yg rasa nk tgk aje.. tp result i follow la... mandangkan ramai yg rapat dgn aku adalah Man U .. aku wat2 le tk kisah pun...

Anyway sesekali nak rasa happy bukan mudah... syukurla at least ada hiburan sikit.. sepetang aku habiskan masa dgn papap sekuarga ke costco... berjln2 coci mata... sempat beli baju titon ala2 sexy tk hengat...

Good news is.... lalalalalala tk boleh ckp.. huhuhu

5 comments:

Anonymous said...

saya pong kipas susah mati LIVERPOOL...eee menyampah tgk MU lelagi si rooney tu..padan muker kalah!

Ayu Katerina said...

err i like rooney hehehe i like the game.. cuma happy la bila liv menang hehehe both team sangat superb!

Sella Shahbudin said...

pewwwittt... baju tintok sexy... eheeeemmmmm

Adrina Adi said...

apa gud news tu? suspen jer.. hihi

Ayu Katerina said...

cibuk! hahaha