Saturday, March 7, 2009

Chang An Lu

Cerita hari ini..

Dalam jam 1230 tgh kak liza call ajak gi kedai taufu fa.. ayoohh den baru aje mandi and hujan le plak.. lg pula lunch hour maa takan nk makan taufu fa aje.. ish tk leh jadi hehehe so ajak dia dtg lepak kt rumah aje.. sian plak member tgh bosan... aku dh ready kuar ayam semua nk masak.. alang2 kak liza the rajin ni dtg.. aku manja2 la kak buat ayam masak lemak cili api kak hahahha seb baik kak liza layan hahaha tk pepasal dia jd chef kt rumah aku hehehehe

sempat aku tolong dia tumbuk2... settle semua aku prepare ayo oren aje le.. senduk nasi then makan sesama.. sambil tu sempat lagi plan ngan cah ke Chang An Lu le mana lagi.. .. hehehe sian kak liza tu aje aku jamu.. dah le dia yg masak hahaha takpe member sporting no prob! jam 2 lebih kami kuar gi berjln la dgn cah .. shopping tk ingat memasing... ngan aku2 terjebak... set bilik ayo.. alas kaki few brooch buat koleksi sendiri dan baju satu... ooo mereka2 juga tk ingat membeli belah riban2 NT le memasing...

Habis shopping kami lepak kt kedai taufu fa... kasi kak liza lepas keinginan dia.. borak2 jap then beransur... masa balik hujan turun semula... huuu sejuk betul rasa... sampai rumah aku jadi terajin tk tentu pasal... tukar alas kaki kt bilik air... susun atur brg2 yg aku beli.. then tukar cadar yg tk payah ckp le baper lama tk tukar.. hehehe buruk perangai... puas hati then baru rasa nk rest... nilah citer weekend saya harini... :) TQ


ni koleksi bilik air yg baru di beli tadi.. tak pandai tul snap hehe

6 comments:

cikwan said...

awat berus gigi ada 2..? saja tanya soklan bodo..^_^..

Ayu Katerina said...

berus gigi mlm dan siang.. ado lagi yg belum buke... hehehe soalan ngeri jek aku baca hahaha

Adrina Adi said...

aik, baru nak tanya soalan yg sama.

hihihi....

Ayu Katerina said...

loo apa le plak jadi isu berus gigi ni hahaha

Sella Shahbudin said...

apsal gue nampak 3 berus?? hehehe

Ayu Katerina said...

hahahahhhahahhaa tajam!! ko aje yg perasan err ok aku namakan satu lagi adalah berus thari lakss heee bahaya kengkawan aku ni:D