Thursday, February 12, 2009

why?

lately perut aku tidak mahu menerima makanan sgt.. kalau makan lebih aku akan muntah semula.. serius aku tk suka keadaan ni.. aku dh sehabis baik jaga pemakanan... amik vitamin... huh tp so far selera aku belum pulih mcm biasa..kerap juga kepala berpinar... mungkin sbb aku selalu bangun dari duduk dgn tergesa2.. darah tk sempat jalan .. hish memacam ye cik kate hehehe

cuaca dh semakin ok.. aku dh boleh rasa panas time tidur.. tk perlu nk pakai 2 3 lapis pun.. di pejabat aku sedang berusaha habiskan buletin perwakilan yg aku handle ni.. byk juga benda yg aku edit dan buat report sendiri... gambar2 juga aku kene belek n edit apa yg perlu... esok AGM meeting harap2 aku dpt pgg jawatan lain pulak.. tk berapa gemar la buat buletin ni.. creative aku hanya pada benda yg aku suka.. hehehe memilih le pulak yer..

No comments: